26 februari 2009

''Kulturfestival''

Har precis bytt om till min stora sovt-shirt och ska ta en låååååååång sovmorgon imorn, kan jag lova! men det brukar ändå alltid bli att jag vaknar kling 11,12tiden. *suck*
Men som jag skrev tidigare- så ska jag försöka att inte sova bort dagarna.

Drog hem halv 3 då. Hann inte göra så mycket , sätta igång en tvättmaskin och äta. Sedan vart klockan 16.45, tiden bara rusade iväg. Då vart det bara att ta på sig kläderna och köra en snabbsminkning. Sen drog jag så jag var där till halv 6 och lämnade fikat och det , sen vare ingen som jag kände dära så jag gick bara för mig själv tills kvart i, då kom linnea, lisa och alla pers ! :)

Gick omkring tills klockan vart 19.00, då skulle jag och linnea sitta och ''vakta'' vårat jobb så då satt vi nästan uttråkad i en halvtimme , men 19.15 så startade kören, precis brevid oss, så då satt vi och lyssnade på dom.

Sedan såg vi bla när Lisa , alina och moa sjöng! toppenjobb....
Får jag stoppa ut videon?
Sen vat jag och såg nyhetsändningen som vissa också har hållit på med under veckan , och sedan en liten film. Var i HK salen och åt lite bröd , de som andra elever också hade bakat under veckan.

Nu sitter jag och nöter ''Taylor Swift - Lovestory'' FYFAN så bra den är!!!!!!!!!!!!
Idag blir det att vara vaken så länge jag orkar , inga tvingade tiden! YES!!!
Kanske även blir att åka till björkis nu under spotlovet med moster och kanske linnea. Om hon får och om jag isåfall orkar åka ifall det bara blir jag och verran , har läängtat dit kan jag säga och vill ha med linnea dit , hihi ! :)

Jah! Nu ska jag ta becky´s godisskål och äta lite gottgott, om hon inte har tagit med den till jens? So , goodbye för idag , SPORTLOV!! HERE I COME!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

Här blire en ''kvällen outfit'' också!


Bara en gammal kofta från JC , tog av den sedan för den e så liten och tog på en grön från gina.. :)



Body - den jag köpte igår. divA - 180.-



Och min älskade pennkjol - 149.- JC



Tights (slutar precis under knäna, med spetts) - B.young , har fått dom ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar