27 februari 2009

27 Februari

God morgon/god middag? hihi :)

Vaknade iallafall för en timma sedan , ringde lisa och sedan mamma...
Min blender som går att hämta ut idag. Kan jag itne hämta ut tidigare är ca 7. Enligt mamma så måste hon skriva under pappret eftersom det står på hon. Men jag ser ingenstans hon måste skriva? Sedan måste jag tydligen ha hennes legitimation , men jag undare om det gick med hennes pass? ''Kanske , testa'' fick jag som svar... Men jag ska ringa mamma senare...

Iallafall så har jag bara legat i sängen och bara tänkt , alltid bra. ;p
15.00 äre fotboll som gäller. Jag och Lisa som had tänkt gå på stan , men när jag ligger och tänker så kommer jag på att de var fotboll... Så stan får skjutas upp en dag.

Nu ska jag iallafall gå och ta mig något att äta , och kanske städa mitt rum? Ser lite stökigt ut..
KRAM!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar