9 februari 2009

9 Februari

Hejhej!
Dagen har inte varit så speciell..
Iaf, skola , slöjd , sv ,ma,no,so och sånt ;p
På slöjden började jag göra ett brett bälte, ja vad säger man? ''magbälte''???
Efter skolan så vare hem...
Göra absolut ingenting , kollade lite tv med becky..
Sen kring 5 åt man , sen till TEAM SPORTIA, köpte benskydd och sockar..
Så då är det fixat..
Blir väl att fixa ännu mer i rummet ... När dom har tagit ut soffan ur mitt rum..
Man har inte alls koll på kläderna så man rycker bara åt sig en tröja och ett par byxor och hoppas att det passar , jag har bara ''fina klänningar'' och sånt upphängt så allt annat ligger i IKEA-kassar så jag läääängtar tills jag får sortera litegranna där...
Ska hjälpa till i andra rummet nu så soffan får plats där för en gångs skull!!

puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar