25 februari 2009

En heel lååång dag!!

Hejsan!
Kom hem lite senare än förväntat. Men kul har vi haft. Skola vare först då , jag och linnea gjorde klart våran indian idag. Sen vare film kl. 11 i aulan - Ett öga rött. Jag och linnea hoppade typ in efter en halvtimme :p

Sen efter skolan vart de stan , först hem och äta lite dagobertsallad som mamma hade köpt, släppa ut hundarna och sedan drog jag till stan med linnea. Först gick vi 2 sen kom becky in för att hon itne hade någon att gå med. Så då gick vi 3 och sedan skulle linnea och hämta pengar på loet och sedan så skulle hon till sin farmor , så då gick jag och becky på stan en hel sväng ;p
Kommer iallafall inte hem med några skor idag , som jag vanligtvis brukar då jag åker en sväng, men ändå inte kommit med på länge. xp (bilder kommer längst ner)

Sen vart de till Colorama. Drog innan till lisa och linnea och sedan körde deras pappa oss till colorama. Där fick man tilltugg, dricka och sedan vare priutdelning , tyvärr så vann jag ingenting ;( Men det gjorde ingenting lika glad för det, fanns som inte så mycket att göra för oss 3 ''mindre folk'' , så vi satt inne på lagret och fotade och såndant , sen slog klockan 21.45 och då skulle vi dra, väntade på pappa som skulle hämta oss. Körde hem lisa och linnea och sedan for vi hem , sitter nu här och ska hoppa i sängs.

KRAM!<3
Våran indian xP
Vad mellanstadiet fick göra...
Bcs u are the best!
;D<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar