21 februari 2009

En inbakad fläta!

Har precis mättat magen med lita tacos, svinagott kan jag säga, känns som jättelänge sen men vi äter det typ varje helg -om inte något ännu med festligare!
Ska snart ut med linnea och kanske alina. Så jag måste byta kläder ,har bara på mig ett par 3kvarts byxor och en t-shirt.

Idag så gick jag och läste på http://www.stinalee.se/ och ett frisörproffs uppdaterar hennes sida nu när hennes data inte funkar. Jag kollade på en film då hon går en inbakad fläta på sig själv , och jag satt nästan och gapade ''hur f*n kan hon göra en på sig själv?'' Men när jag själv försökte så gick det näästan perfekt, hade blött lockigt hår så eftersom det var lockigt stack håret åt alla håll och när håret nu har torkat var flätan jättelös så jag tog ut den. Gjorde också en på mamma och hennes vart lite ''fränare'' med hennes olika färger. :)


<----Jag
<---- Mamma
KRAM!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar