20 januari 2009

uppskrämd!

JA! jag är skrämd från vettet!
Gick ner för att hämta mer saft, blandade den fridfullt och gick sedan upp..
Skitmörkt i vardagsrummet, såklart ska jag kolla dit , och det ser ut som att det sitter någon där, en liten pojke med huvudet ner i knäna!
Jag stod och stirrade på den punkten , sen kollar jag in i rummet för att kolla om någon skrivit, och när jag tittar tillbaka är det borta , bara målningens mönster bakom!
Fatta läskigt det är nu!
Jag sitter helt själv i ett dött hus , LIVRÄDD!!! Snälla becky , KOM HEM!!!
Hon slutar prick nu och hon är inte så värst snabb på att gå hem , hon stannar alltid och snackar med någon på skolan , sen släpar hon fötterna efter sig, och jag tänker inte gå ner och hämta telen för att ringa hon, GLÖM DET!
Jag vil gå ut och sätta mig på balkongen , då är jag säker att ingen är i närheten av mig ,men jag har ingen extratröja eller något i rummet ;/
Jag håller på att dö av rädlsa ,men puss på er , ska kolla om de finns något att trösta mig med :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar