26 januari 2009

Hej!
Skolan idag, man kan då snacka om att jag var seg upp!
Sov till 07.50 och började 08.30...
Steg upp och orkade inte klä mig så speciellt idag, eftersom att jag inte hade så mkt tid att fixa mig..

Sen till skolan, alla lektioner är tråkiga och ännu tråkigare att läsa om!
Sen på lunchen gick jag hem ändå och bytte kläder, till finskorna :) och jeans...
Sen efter skolan vart de stan m lisa :)
För en gångs skull gick jag igenom troligtvis alla butiker som jag ville gå igenom :) så nu känns det inte som om jag missat något!

Köpte en tröja från cubus - 30.- och ett halsband - kicks 25.- (REA)
Känner mig snål nuförtiden , jag vill bara köpa saker på rea..?!
Har inga bilder nu på de ( glömde överföringskabeln i skolan! *suck*)
Så imorgon kommer de bilderna :)

Jaja , nu ska jag ta och trycka i mig resten av maten , Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar