16 januari 2009

Heeejsaan!!
Fredag, jag kan ju inte säga -''Äntligen'' för jag har ju inte haft skola... och vad gör man för speciellt på en lördag som man inte kan göra på en ledig onsdag?

Japp, dagen gick snabbt, känns som första lektionen var för ett halvår sen ;S
men så vart de..

Jens kom te datasalen sista lektionen och ''jobbade'' för att få min lypsyl (de var inte jag som tvingade han till de , sa inte ens att han skulle , menmen...)
-Ja jens , lärarn var pantad!


När jag jag gick hem uppför parkeringen så såg jag vivianne och någon annan gå och leta efter sina motorvärmarsladdar?! ;s Någon som lekt med motorvärmarsladdar???
Ajja man stannar ju inte och kollar på dom hela dagen så efter MÅNGA fotsteg mot hemmet så var man tillsist hemma! :) Kallt somfan och gå och nu känns de som att vägen hem är en enorm , jättelång, kall och definitift tråkig väg, gick och frös men nu e man inne ,

har nyss kollat lite på bdb men inte nå många som gjort något där nä , fick just ett sms, telefonen ligger på sängen så jag vet icke vem d e från ;p kollar snart så jag inte glömmer bort de ;D

Backen ikv? med linnea , vetej hureblir , jag vill tp ha med fler kom jag på när jag gick hem , men jag har inte sagt nå till linnea så jag vet inte vad hon tkr menmen får väll se om de kommer nåmer...Har åkt bräa EN gång denna säsong , snacka om att de inte känns lika roligt som förra året, jag som skulle köpa säsongskort för att spara pengar?!?! ^o) först snacka hon om måttsund, sen helt plötsligt skulle jag kolla på ormbergets hemsida?! ;o

Ska göra annat nu så Puss<3<3

OCH! JAAG LÄSTE SMSET!! Den som vill veta får veta!! GISSA VEM SOM ÖPPNAR I SMEDJAN SENARE?!?!??! ;O MONKIII!!!!!! FETT kul ,,, någonstans man kan handla kläder iaf!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar