19 januari 2009




Hejsan!





Idag var de skola , seg på att stiga upp men var ändå uppe 6.40 =) mycke tid att göra sig iordning..
Skolan var väll bra , fick lite shäll av lennart, efter vikarien , jag hade tydligen haft dålig attityd mot hon men jag gjorde inte ett skit mot hon! ;@Efter skolan , hem en stund och bara nästan kolla vikka som var inne på msn :p







Sedan stan , jag skulle kolla på skor , jag har inte hittat några efter att ha varit typ 5 ggr på stan!


Men nu! Jag hittade äntligen ett par! Vet inte vad ni tycker men jag tycker dom är skitsöta!!!



Efter det hittade jag ännu en ring på ur&penn men i shopping xD , hade köpt en i smedjan på ur&penn oxå , men skiten höll inte :s köpte en ''enorm'' ros nu :)


Ska hjälpa becky med maten , sedan får vi se vad som händer , puss!<3






1 kommentar: