23 januari 2009

tvåatrea , skolan

Hejhej :)
Skolan idag, Spa ,Idrott , Svenska , Lunch , Matte , No...
Span var tråkig, bara repetion på våran vanliga engelskalektion...

Idrott - tråkig, spelade , fotboll,innebandy,basket ;p tråk , på innebandyn fick jag en boll på mitt gamla sår sen jag ramlade i trappen , så de gjorde skitont så jag satt på bänken ;p
Svenskan var de tp ''läxförhör?'' kunde tp inget? sen satt jag bara och läste bok (brevvännen)!
Lunchen vart de fiket med massa goa tjejor :) fikade och sen ica xp...
Matten var tråkig , satt me linnea och jejje i fonen och samtidigt snacka me sofia (i verkligheten xD)

Sen No, gick ut i grupprum me issa och sofia , vårat intressanta snack vart om när folk skadar sig :s Att jag och sofia skrattar om man skadar sig på ett rolig sätt dvs , åker in i en stolpe osv , medans issa satt allvarlig (jovisst det är inte roligt om någon gör sig illa eller så men ändå om de e roligt så skrattar man ) jag och sofia satt och skämdes över att vi skrattar åt sådant som inte är roligt...

Sedan hem , Träffade Emma , Sara och kan de ha varit lisette? jag har dåligt minne x)
(Dom kom gående med långfärdsskidor)
Emma ; jag känner på mig att hon kommer skratta ! (pekar på mig) ...
Jag uppfattar först inte vad hon säger men sen kommer jag på de , jag gör inte detta bara för att hon sa de , men såklart skrattar man ;)
Sen var man hemma då , har inte gjort nånting ännu , kom ju precis hem :p
Vet ej om jag ska ringa issa och linn och fråga om jag får följa på en liten prommis med hundarna efter att issa slutat... :)
Men nu kom mamma hem så jag ska snackaa lite med hon tp? och sen vette vad som händer..
Puss<3





Jag har insett vad som behövs...
Ni är toppen tjejor !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar