22 januari 2009

tvåatvå gånger två på dagen :)

Hejhej igen!
Gick ut med linnea och jennifer , stod och snacka med becca och lisa ett tag , lisa är så fashinerad av min systemkamera :D
Sen kring 9 skulle jejje hem och linnea följde med mig hem och vi satt oh kolla på GAMLA bilder!!
Jusste! Blev ingen ''uppklädning'' Eller ''finklädning'' idag, kom på att vi skulle ha skidor *suck* Så då vart de rastabyxorna och en ''mjukidströja'' så jag slapp byta om till idrotten men imorgon blir det, för hursomhelst ska jag ju byta om till idrotten ;p
Och min lilla mamma jobbar över så det är lite tomt utan hon såhär på kvällskvisten ;(
Fattar tp att d it är lätt me skilda föräldrar.. ;s
Imorgon blire tp vara m linnea och jejje igen , beror på hur d känns för linnea, menmen..
Ska kolla om d är nå intressant på tv så puss för dagen ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar