25 januari 2009

Sofia´s fest :)

Hejsan!
Kom nyss in från de kalla vädret, har bara bytt om och tvättat bort sminket...
Vaknade ca 10? somnade om till 11 och låg bara och gjorde ingenting till 12...
Tror jag gick och duscha kl.13?
Sen har jag gått i morgonrocken hela dagen och så småningom gjrot mig iordning för festen ( födelsedags ) ...

Ca 18 kom lisa linnea och kosso , lisa kollade lite på kameran och testade sen mina skor ;p
Sen skulle lisa ladda över alla bilder på datan och sen till pix så klockan 18.57 gick vi härifrån (somsagt är de bara över vägen , men iallafall) jag brukar alltid vara en av dom sista när jag ska på något sådant ''kalas'' och såklart kom vi sist...

Sofia öppnade paketen och sen fikade vi , dom hade bakat cheescake , YUMMY!!! :D
Men jag vet inte , det burkar vara jättegott så jag bara lassar i mig av den , men nu fick jag lite ont i magen ;/

Sen efter fikat satt vi på övervåningen och bara snackade, dvs , de var ganska surrigt ;s
Sen 21,38 tp gick jag och lisa och hämtade extrabyxor hos mig ( jag skulle ut med lisa&linnea efter festen ) Sen kom vi tillbaka till sofia och snackade tp till 22? sen ut med lisa och linnea, fast vi gick hem till dom?!

Sen klockan 23.10 gick jag till becky och jens som stod på busshållsplatsen för att jens skulle hem med bussen , men bussen ´kom aldrig och envisa jens SKULLE med bussen! han vägrade att följa med hem...
Så vi stod och vänta, och vänta , och vänta... tillsist kom en taxi och en kille hoppar ut ; ska du med bussen eller?
Jens ; ja
Killen ; Hoppa in , någon betalar..
Man bah , eehhh jaha ? så en taxi leker buss nu för tiden , haha ;)


Men nu ska jag ta mig ett glas cola och äta godis, mumsiigt :)


Puss! :)




Dagens Outfit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar