18 januari 2009

hejhej , typ tjedje inlägget idag men skit samma...

Pappa gick på prommis och jag ska vakta hans GODA bröd!

Timern pep och jag gick ner tog ut skiten och nuja, bakplåtspappret sitter fast i bröden ( hur får man loss?) , jag råkade trycka lite för hårt på sidan av brödet så nu e de e inprejjad buckel :s
Ja, brödet skulle alltså flyttas från tp ungsformen ? till ett galler :s
Nu står brödet där nere, jag chansade och la på handuken på ungsformen :s
ska nog flytta den MED bakplåtspappret..

Jag har insett att jag kan inget annat än att baka i köket :s
Sen det som hände efter att koka kaffe till freddan och nu dehär ?!?! hjälp mig på köksfronten , hur ska detta funka?

Har ganska tråkigt och imorgon är det skola...
Upp till 8.30 ;/ *sucksuck!*

Pusspåer<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar