15 januari 2009

idag har man segat på , vaknade tp 1? Pigg och kunde it somna om..

Efter att ha rullat runt lite i snön med hundarna på baksidan så vart de kallt och bäddade ner mig i täcket istället :)


Kolla tv och sånt , sen suttit vid datan , becky har försökt få niska att ringa LaserGame och boka tid oxh tillsist ringde han - fullt på fredag, fullt på lördag, man kan inte preecis åka idag eller hur? näh :P

Han hann la på men efter att jag tjatat på han så ringde han igen och boka på söndag klockan ett , Toppennajs :) så då blire lasergame tilll helgen iaf, jag och becky trodde de var över och överdrivet sätt höll på att störtgrina!!


Jag klagar inte efter att ha fått mat , var skithungrig idag, monstrerna nere i magen bara skriker efter mat...
Kommer till skolan imorgon , har inte ''mätt'' febern idag än så vet inte vad den visar men jag känner mig mer eller mindre frisk! :)

Ska kolla tv , kom just på att mitt program som jag skulle se från början till slut - just slutade ;S
menmen , ska kolla annat på tv nu - puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar